Utvärdering av mina mål för mars..

jag satte ju upp lite mål för mars månad...
mer om det kan du läsa i det här inlägget..  

här kommer nu en utvärdering om hur det har gått..
återkommer lite senare med nya mål för april..

Mål för Månaden mars

1. inte äta socker alls.
detta gick ju inte alls bra kan jag säga.. började bra men sen blev lite för många kakor.. men jag får väl göra ett nytt försök..

2. motionera minst 30 minuter 6 dagar i veckan.
detta gick bättre.. har ökat till 30 min istället för 20 min.. och även fast det kanske inte blev 30 min varenda dag så gick det väldigt bra.. har dock haft lite för många "lat-dagar" nu på slutet.. så det blir det skärpning med nu i april..

3. spendera mer tid utomhus.
den här punkten är nog det jag lyckats allra bäst med.. har blivigt en hel del promenader ute.. och jag har även varit ute en del utöver promenerandet..

4. hålla bättre koll på vad jag äter.
nja.. gick inte heller så bra med det här.. har dock blivit mycket bättre på att äta mellanmål.. det har jag börjat göra nästan varje dag, vilket är ett stort framsteg.. tidigare åt jag aldrig mellanmål.. och då var jag också väldigt hungrig när jag väl skulle äta.. 
 
5. gå ner till 75,8 kg.
den här punkten insåg jag ganska snart att jag skulle misslyckas med.. så jag flyttade det här målet fram till påsk istället.. så nu är det bara att köra på..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0