Längesen jag uppdaterade...

Ja, nu var det längesen jag gjorde ett inlägg.. Och det har hänt lite sen dess.. 
Har legat lite på latsidan emellanåt .. men ändå tagit mig halva vägen mot mitt mål.. Och jag har ändå hållit mig till min plan.. Som var att på ett år komma ner till den vikt jag hade då jag fick veta att jag var gravid.. Vilket var 81kg.. 
 
Så nu sätter jag upp nya mål och hoppas att jag lyckas fullfölja även dessa.. ! Även om jag är sämst på att hålla bloggen uppdaterad..
 
Men såhär ser det ut just nu..
 
startvikt 1 april 2012 (1 vecka efter förlossningen) 95.0 kg
nuvarande vikt 80,0 kg
veckans minus -1,0 kg
totalt minus sen start -15,0 kg
 
nästa delmål 78,0kg
kvar till nästa delmål 2,0 kg
 
målvikt 65,0 kg
kvar till målvikt 15,0 kg


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0