Invägning 18 Maj - 2013

Inte så duktig på att uppdatera..och egentligen har jag invägning på söndagar.. Men jag tror knappast jag väger nåt annat i morgon..
 
Det går tungt just nu.. Och just som jag bestämde att det var dax för en högre växel så åkte jag på en redig förkylning som hållit i sig hela den här veckan.. Tråk!
Har fått skippa allt vad motion heter.. Dock låg jag och vägde mellan 80 och 79 i slutet av förra veckan och antar att kosten fick mig att tappa det där sista för att vågen skulle visa 79 den här gången.. Skönt att vara tillbaka under åttistrecket! .. Kör med en gammal snurrvåg för min digitala våg har blivit helknäpp.. Så nu räknar jag bara hela kilon..
 
startvikt 1 april 2012 (1 vecka efter förlossningen) 95.0 kg
nuvarande vikt 79,0 kg
veckans minus -1,0 kg
totalt minus sen start -16,0 kg
 
nästa delmål 78,0 kg
kvar till nästa delmål 1,0 kg
 
målvikt 65,0 kg
kvar till målvikt 14,0 kg
 
 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0