Invägning 8 April - 2012

startvikt 1 april 2012 (1 vecka efter förlossningen) 95.0 kg
nuvarande vikt 94,0 kg
veckans minus -1,0 kg
totalt minus sen start -1,0 kg

nästa delmål 90.0 kg
kvar till nästa delmål 4,0 kg

målvikt 65,0 kg
kvar till målvikt 29,0 kg


långsamt går det neråt, och jag har inte gjort ett smack än sålänge.. hade förmodligen gått ner lite till om jag inte ätit en massa godis och god mat i påsk.. men jag ska skärpa till mig.. inte äta massa kakor och godis hela tiden :P .. dessutom ska jag försöka komma igång och röra på mig.. känns som att alla muskler i hela kroppen har gett upp eller nåt.. orkar ingenting just nu.. men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte kunnat röra på mig alls under flera månader...

tog en lugn promenad med barnvagnen idag och det var jobbigt men skönt.. har lite ont i ryggen och så nu.. men det kommer nog bli bättre ju mer jag rör på mig.. får väl bara ta det lite lugnt nu i början.. kroppen har ju inte riktigt återhämtat sig än



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0