Upp och ner i backen

jag gillar att man ställer tillbaka klockan en timme såhär på våren... är helt plötsligt ljust ute när jag kommer hem från jobbet.. vilket gör att man har mer lust att gå ut och ta en promenad..

och en promenad blev det ikväll.. var ute en sådär 40 minuter.. gick uppför en lång backe.. och på vägen ner började jag jogga lite.. joggade ner och sen upp förbi min sambo och sen ner igen ett par gånger.. sen sprang jag hela vägen hem..

fattar inte.. gick helt otroligt bra och jag hade mer än dubbelt tempo jämnfört med i höstas.. ändå orkade jag springa mer än dubbelt så långt.. utan astmamedicin !!

känns väldigt bra iallafall.. all träning har lönat sig.. och astman har blivit betydligt mycket bättre..

duktig idiot ! .. känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv nu..



Kommentarer
Alva

Sv: Tack! jag tycker jättemycket om den.



Bra jobbat! Det är så härligt när man inser att träningen ger resultat! :-)

2011-03-29 22:48:39
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Emmas Form

bra jobbat! =)

2011-03-30 20:37:39
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0