Springa, vem? jag ?

jag råkade visst lova min syster att jag den 19e maj ska delta i blodomloppet och springa 5km.. jo tjena att jag med min astma kommer lyckas med det.. men jag måste väl försöka nu när jag lovat... får väl promenera bitar av sträckan..

det här betyder att jag nu måste börja bege mig ut och springa en massa innan så jag då orkar så mycket som möjligt.. drygt bara att det har snöat, igen! och marken som var bar är nu ännu en gång väldigt hal.. får hoppas på att det blir vår på riktigt snart..

kör väl på med crosstrainer sålänge... och jag som tappat bort mig under förra veckan.. bara att ta tag i det hela och sätta igång igen..

ja herregud, hur ska det här gå..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0