en milstolpe



det här är helt jävla otroligt fantastiskt.. kom hem från jobbet, åt lite middag.. drog på mig lite bättre kläder och gav mig ut på en promenad.. mätade med bilen på vägen hem ut en sträcka på 2,7 km och tänkte att "jag går hit och vänder sen går jag hem" och glad i hågen gav jag mig ut och promenerade...

när jag gått dom utmätade 2,7 kilometrarna så tänkte jag "äh va fan, jag springer hem" ställde en timer på mobilen och hann väl tänka både en och två gånger att det här inte skulle gå... men det gjorde det !

egentligen borde jag väl inte springa två dagar i rad ovan som jag är.. men otroligt nog så hade jag minimal träningsvärk från igår och all ork och energi i världen.. en del av sträckan var dock utförsbacke och mot slutet gick det uppför och dock ganska långsamt.. men det viktigaste är ändå att jag inte gav upp !! 

när jag kom hem stannade tiden på 21.33.3 vilket enligt mina uträkningar borde bli ett snitt på 7,9 min/km
inte illa pinkat av en trähäst !!

fattar ni ! jag sprang 2,7 km NONSTOP, det här är en jäkla milstolpe för mig..
och att tillägga... jag är så sjukt nöjd över mig själv!!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0