Invägning vecka 1 - 2011

startvikt 85,8
nuvarande vikt 84,2
veckans minus -1,6
totalt minus sen start -1,6

målvikt 65,0
kvar till målvikt 19,2

kan inte säga att jag känner mig missnöjd med veckans resultat..
för jag kan ju inte påstå att den här första veckan började så bra.. följde planen måndag och tisdag.. sen blev jag förkyld.. så då vilade jag så det skulle bli bättre... men det har inte precis blivigt bättre.. snarare sämre.. igår kväll kunde jag knappt prata..

just nu känner jag mig mest frustrerad.. hatar att sitta still och inte orka göra nåt...

men men.. måste väl ta det lungt så jag blir frisk och får träna snart igen..

har iallafall gjort upp en väldigt bra plan som jag känner mig nöjd med.. små förändringar till en början..
ska lägga ut den sen när den är helt klar...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0