Dagens..


crosstrainer 20 min
mag och benövningar 10 min

kom på att jag skulle lägga till ett 10min pass med mag och benövningar (mest mage dock) en gång i veckan minst.. är ju inte precis så vältränad så det känns som att det räcker gott och väl just nu.. får väl öka på det eftersom det känns bra..

det där med att kliva upp på morgonen går dåligt dock.. fast det blir väl bättre.. jag börjar faktiskt känna mig piggare.. och det har jag träningen att tacka för.. känns riktigt bra.. :D

lägger in en bild på mina fd favoritjeans.. vägde typ 75kg när jag använde dom senast.. och nu får jag väl på mig dom med våld.. men dom sitter varken snyggt eller skönt... längtar tills jag kan ha dom igen.. saknar dom för dom är så förbannat sköna..

bilden har jag snott från Mandel ... men det var längesen..dom finns nog inte att köpa längre.. modellen heter iallafall Cover janet..  hittade just igen bilden i en mapp på datorn.. :P



Kommentarer
itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

jättefina byxor! :D


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0