Vilopaus..

har plockat och torkat och dammsugit sen jag kom hem.. såg inte allt för jäkligt ut här hemma.. men det tar ändå tid.. man hittar ju alltid saker att göra som man inte hade tänkt göra... vattnar man blommorna måste man torka ur fönstret.. städar man toaletten måste man fylla på toapapper på hyllan.. osv.. men nu är jag nästan klar.. tar bara en liten paus.. har några saker kvar att diska i köket... och några saker som står i trappen som ska bäras upp på övervåningen.. men sen är jag nog klar.. orkar inte städa övervåningen.. är ändå ingen som ska vara där uppe på söndag..

passade på att göra två matlådor med sallad också som jag ska ha med mig i morgon.. en till lunch och en till middag.. :D sen köpte jag några naturdiet smoothies som jag ska ha med mig också.. då kan jag äta dom till lunch och middag på lördag... och till frukosten på lördag säger jag nej till fluffigt vitt bröd.. får äta grönsaker, ägg och frukt istället.. och kanske på sin höjd en knäckemacka..

känns bra att planera sitt matintag i förväg.. så man inte impuls-äter massa onyttiga saker..



Kommentarer
itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Jo, jag såg Oprah idag också. Typiskt när man är sjuk ;)


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0