Matbekymmer..

har oväntat lite träningsvärk idag.. nästan ingen alls.. det enda var väl att jag fuskade med stretchandet igår så när jag klev ur sängen i morse kändes baksidan på benen lite för kort... det gick dock över nästan på en gång..

idag sov jag så länge det bara gick.. tycker jag har varit nog duktig och klivigt upp tidigt för att promenera alla andra dagar den här veckan... och ikväll hinner jag inte med någon promenad.. men jag ska försöka klämma in 20 min på crosstrainern iallafall.. måste städa när jag kommer hem... åker bort tidigt på fredag och kommer hem natten mot söndag...

och på söndag är det kalas.. för jag fyller år på måndag..
jisses, man håller på bli gammal.. haha..

funderat på det där med åka bort.. kommer sitta i bilen hela fredagen.. och jag vet ju hur det brukar bli med det...
man stannar på nån mack och käkar en korv eller en hamburgare..
men jag vill inte det.. vill inte sabba hela veckan med skräpmat.. så vad gör jag?? funderat på att ta med en kylbag och stoppa ner en god hemmagjord sallad.. och då är ju vägen ner räddad...

men vägen hem på lördag ?? vad gör jag då.. och hur motstår jag allt det goda brödet som brukar finnas när man äter hotellfrukost... måste intala mig själv att det inte blir några mackor.. och inga hamburgare heller..

tror jag ska köpa några naturdietsmoothies eller nåt liknande.. även om det inte är det bästa alternativet.. så känns det ändå bättre än skräpmaten.. eller är det någon som har ett bättre förslag ??

tycker synd om alla truckers..nyttig mat efter vägen är inte alls lätt.. om man nu inte sitter i förväg och planerar och kollar upp vart man ska äta.. men oftast åker man ju inte in i alla städer.. man kör ju bara förbi.. och utanför städerna finns det ju oftast bara mackar, pizzerior, kebabhak och hamburgerställen osv..  



Kommentarer
Emmas Form - Träning & Kost

kylbag låter ju som en smart idé! Men hemvägen.. tjaa.. det borde ju gå att köpa någon sallad nånstans då med kanske? Såna där naturdiet bars då? Kanske funkar? Bättre än en snickers ;D

2011-02-10 15:15:37
URL: http://emmasform.blogspot.com
itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

jag tycker med synd om truckers! :(


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0