träning vecka 8

MÅN: morgonpromenad 40 min, ct 10 min+ jillian 20 min
TIS: ct 25 min
ONS: ct 25 min
TORS: jillian 20 min
FRE: lat
LÖR: lat
SÖN: ct 20 min

fortfarande mest crosstrainer, men det var ett klokt beslut att börja blanda in lite annat också.. då blir det inte lika långtråkigt... dock lite besviken på mig själv för att jag var lat både fredag och lördag.. men men.. i morgon är det en ny vecka, då tar jag nya tag ! dessutom ska det bli plusgrader till veckan så då kanske man kan klämma in lite fler promenader igen :D

för övrigt har jag firat mitt nådda mål med att färga håret ikväll :D
syns väl ingen större skillnad på färgen, men nu känns håret inte lika glanslöst och trassligt längre



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0