Tårtkalas


eftersom jag fyller år i morgon och min älskling är bortrest då.. så hade vi kalas idag.. åt kakor och tårta.. men det får man när man fyller år tycker jag :D

sen blev det en god hemmagjord pizza till middag för gissa vad jag fick i födelsedagspresent av älsklingen, mamma och pappa samt svärfar och svärmor.. en kitchen aid !!

vart ju bara helt enkelt bara tvungen att göra deg.. :D
är helt överlycklig.. det är en sån där sak jag alltid vela ha men aldrig trodde jag skulle äga.. men nu står den iallafall där på köksbänken och är blank och röd och fin..


sen fick jag även en sån här snygg muminburk av min syster och hennes familj..
så den står också och pryder köksbänken med kaffebönor i :D
passar så himla fint till alla mina muminmuggar :D

så med andra ord.. jag är sjukt nöjd över mina presenter !



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0