Sjukt taggad

helt galet så sjukt taggad jag är just nu..
speciellt eftersom jag känner av förändringar i min kropp.. mår skitbra faktiskt.. och känner mig så glad..
min mens (som brukar vara ett helvete) känns inte av alls.. inte det minsta ont.. bara lite svälld..
jag har mindre ont i kroppen och jag känner mig mycket piggare...  

och som om detta inte var nog så känns det som att jag har fått fokus på en bild av hur jag vill vara och hur jag ska ta mig dit.. och det känns verkligen som att jag kommer lyckas..  

redigerade ihop mina "före" bilder idag.. känns helt plötsligt inte riktigt lika jobbigt att titta på dom.. har ju inte hänt så mycket att någon större skillnad syns ännu.. men jag har nog börjat tänka lite annorlunda.. tidigare kände jag mig bara hopplös när jag tittade på dom.. nu känner jag mig mer hoppfull... känner mig dock inte riktigt redo att lägga ut bilderna här... men det kommer väl..

börjar dessutom märka en liten skillnad utanpå kroppen också.. även om det inte är så mycket än så märker jag av det.. kläderna sitter lite lösare och bukfettet börjar kännas mjukare..
lät nästan äckligt det där.. haha.. men skitsamma.. vet inte hur jag annars ska beskriva det..
fettet fluffar upp sig, bättre? haha 

blev 20 min på crosstrainern i kväll.. och imorgonbitti blir det promenad..
men just nu ska jag bara slöa i soffan.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0