Ordfattigt..

vet inte riktigt vad jag ska skriva om och därför är det lite ordfattigt här i bloggen just nu.. beror nog på min avsaknad av inspiration just nu... men den kommer tillbaka.. förr eller senare..

idag blev det 20 minuter på crosstrainer.. 
är glad att jag har den.. crosstrainer alltså.. om det är dåligt väder.. eller man inte känner för att träna så kan man alltid använda den en stund.. bättre det än inget alls.. 

men jag hoppas på mildare väder snart så jag kan vara ute och promenera igen.. är så sjukt mycket roligare.. tror att den här svackan beror mycket på det kalla vädret.. vill vara ute men känner inte riktigt för att förfrysa ansiktet.. inte roligt när man måste ha 17 lager kläder på sig heller.. går ju inte röra sig..  



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0