Nästan helt frisk !

det blev ingen morgonpromenad... börjar känna mig så pass bra i halsen så det kändes bara dumt att riskera något.. har knappt hostat alls idag :D .. och jag tror ju att anledningen till varför jag blev så sjuk var att jag tränade trots att jag kände att jag hade en förkylning på gång... så därför tar jag det lugnt nu så jag blir frisk fort.. :D

längtar verkligen efter att få börja träna igen..

kanske kan mjukstarta lite i morgon med ett kort lugnare pass på crosstrainern... om det inte blir sämre ikväll vill säga.. men det känns inte så.. känns som att jag är nästan helt frisk nu.. men jag fortsätter ta bricanyl ett bra tag till.. läkaren sa att jag skulle göra det även om jag kände mig frisk.. så inte förkylningen kommer tillbaka..  


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0