Love and other drugs



ikväll vart jag bjuden på bio av älsklingen.. vi såg love and other drugs.. och den var faktiskt riktigt bra.. fast romantisk komedi vet jag inte om jag skulle kalla den.. snarare romantiskt drama med inslag av komik..

åt popcorn på bion... går inte på bio så ofta så popcorn måste jag bara ha.. valde dock att dricka vatten istället för cola.. bara för att göra det liiiiite nyttigare.. för även om jag tycker man ska unna sig så kan man väl göra det med måtta :P

i morgon ska jag ta en lång morgonpromenad och sen ska jag dricka en kopp kaffe på cafeet..
och efter det börjar jag jobba.. ska bli härligt.. gillar att promenera på morgonen.. gillar dock inte att kliva upp tidigt.. är inte alls någon morgonmänniska..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0