Lat-lördag

känner mig så himla lat idag... vill hellst inte göra nåt alls..

men hittills har jag lyckast tvinga mig själv att byta gardiner i 3 rum.. samt att jag dammsugit i några rum och plockat bort saker som legat framme.. måste dock dammsuga en hel del till.. och tvätta en massa.. men just nu tar jag en paus.. och jag tror det börjar bli dags för en kopp kaffe..

egentligen borde jag gå ut och ta en promenad.. det är jättefint väder ute.. sol och allt... men jag känner inte alls för det.. kanske beror det på att jag har så mycket jag måste göra inne.. jag vet inte..

längtar dock tills jag ska träna.. men jag sparar det tills jag gjort allt det tråkiga klart.. annars kommer jag aldrig orka städa klart.. jag HATAR att städa ! det är nackdelen med att bo i hus.. det blir mycket att städa..

min våg är fortfarande helt störd.. bytte batteri i den i morse innan jag vägde mig.. men det vart ingen skillnad.. måste väl dock ha kvar den tills jag har råd att köpa en ny.. får väl använda både den och den gamla fula vågen..

jag har en sån här våg.. från obh nordica.. hatar det företaget.. deras grejer är bara skit.. 
det var dock den snyggaste vågen jag hittade.. och ännu en gång vart man lurad av ögat..  

någon annan som har en sån här våg och tycker den är kass?? eller är det bara min ??



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0