Kallt och trist..

det verkar vara knorr på bloglovin och dom flesta bloggar idag.. eller så är det nåt knorr med den här datorn.. trist.. jag som brukar passa på att läsa nya inlägg på lunchen..

det är kallt idag.. vet dock inte hur kallt.. men typ - 30 grader eller nåt.. inget folk i farten så det är dölugnt på jobbet...tråkigt.. passar på att städa ihop lite på lagret.. men det är kallt där inne.. bara + 13 grader.. brr.. men det går ändå ganska bra om man rör på sig hela tiden.. det är ett gammalt bankvalv så det finns väl inte ett enda element.. och tjocka väggar som isolerar..

i kväll ska jag ta mig i kragen.. har slappat alldeles för länge nu.. i helgen blev det ju nästan ingenting då jag var i örebro.. tog en 40 minuters promenad på söndagen.. men det är allt.. och igår kände jag inte för att träna.. och eftersom jag fyllde år så unnade jag mig att slippa.. men idag har jag dock inga ursäkter.. blir nog en stund på crosstrainern eftersom det är så förbenat kallt ute... brrr..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0