Jag har syndat..

åkte en sväng till umeå idag.. gick en sväng på sporthuset.. såg ett par skitsnygga täckbyxor där som var knallrosa.. VILL HA.. men som med allt annat snyggt jag hittar så var dom dyra och jag är pank..

sen gick vi på biltema en sväng.. och fikade gjorde vi också...på cafe victoria.. syndade med en räkmacka som var sjukt god.. speciellt eftersom jag inte ätit vitt bröd på länge... och på vägen hem blev det  även en sväng till media markt och k-rauta.. fanns många saker jag ville ha där också..typ ett badkar.. men somsagt..

iallafall kom vi hem tillslut.. åt tacos till middag.. och nu sitter jag bara och latar mig.. men snart ska jag träna lite.

har fortfarande ingen riktig inspiration att skriva en massa.. roar mig med den där listan.. lättare när man har en fråga att besvara.. men jag hoppas att inspirationen är tillbaka snart.. och att köldknäppen går över... är det varmare på måndag ska jag ta en morgonpromenad.. men är det -25 så låter jag nog bli.. vi får väl se..  



Kommentarer
Emmas Form - Träning & Kost

Räkmackorna där är ju faktiskt superbra och även kaffet. Så ska man synda när man är där ute så ska det vara där :D

2011-02-20 12:20:02
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0