ja göre ba !

skippade crosstrainern idag och åkte direkt till simhallen efter maten.. simmade bara i 20min idag.. var ovanligt mycket folk i den lilla bassängen.. och då är det helt enkelt inte roligt.. jag hatar att simma när man hela tiden ska se sig för så man inte sparkar någon.. får som ingen ro och kan inte koncentrera mig... hoppas det är mindre folk nästa vecka...

har iallafall bestämt mig för att göra ett försök ang promenaden till jobbet i morgon..
(förutsatt att det inte är 30 minusgrader och snöstorm) 
trots varningar om benhinneinflammationer, ont i benen och skavsår...
tror inte det blir något problem.. står och går hela dagarna på jobbet så benen känns inte som något problem... ska ta det lugnt och inte stressa på och överanstränga mig.. vi snackar ingen powerwalk här.. jag ska bara ut och gå i normal takt...och har jag 3 timmar på mig så kommer jag nog känna mig rätt lugn..  sen har jag ett par skitbra skor som jag får bra fäste och aldrig några skavsår.. så det är det minsta jag oroar mig över..

vet egentligen inte vart problemet ligger.. i att jag är lat och inte orkar.. tror jag.. därför känns det lite galet..
men latheten är egentligen bara en tanke jag brukar ha innan jag tar mig för att gå ut.. när jag väl är ute så brukar jag tycka att det är jättehärligt.. 

 men herregud, jag har väl gått en mil förut, utan problem.. :P
i can do it !
 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0