inspirationen är tillbaka !

var himla sugen på att köra passet med jillian idag också.. men det kändes inte så smart.. vill inte överanstränga mig så jag måste vila en massa.. har träningsvärk på konstiga ställen sen igår... så det blev 25 min på crosstrainern istället.. men det är väl inte helt illa det heller..

och hörrni, inspirationen är tillbaka ! sjukt taggad igen och det känns skitbra !!
 

lite mer inspiration.. en bild jag hittade när jag googlade jeans med hög midja...
sjukt snygga om jag får tycka... om man ändå kunde ha sånna..



Kommentarer
Alexandra Nilsson - En Vikt Resa

Det är så skönt med lite insperation så man kanske klarar målet :).

2011-02-24 13:25:34
URL: http://livsstilen.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0