Inga ursäkter !



börjar med en inspirationsbild på kat von d.. måste peppa mig själv lite..

körde 20 min intervaller på crosstrainern.. och tog verkligen i.. mot slutet ökade jag motståndet...

ville verkligen inte träna idag så 20 minuter kändes fan som en evighet.. såhär jobbigt och tråkigt brukar det ju inte alls vara.. pust..

har som tappat peppen.. så jag får tvinga mig själv lite just nu.. hann nog bli lite lat och bekväm under helgen.. så det ska jag se till att ändra på nu ! jag tänker fan inte falla in i någon svacka för att sedan ge upp.. nä det är nog med det nu.. den här gången ska jag lyckas..

DET FINNS INGA URSÄKTER !



Kommentarer
Alva

Sv: Tack för tipset! Det är ju jättesmart att ta med sig soppa!



Det är bara att kämpa på tjejen, ibland är man inte på topp men det är bara att pusha sig själv och köra på ändå. Man vet ju så väl att det är värt det i slutändan! :-)

2011-02-15 22:32:28
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0