Gårdagens..

körde 20 min på crosstrainern i går kväll.. men i lugn takt.. var som rädd att köra på för hårt så jag försökte verkligen att bara ta det lugnt.. typ promenadtempo.. kändes ändå bra.. bättre att vara försiktig och hålla sig frisk... är ju ändå inte helt 100 frisk.. men nästan.. :P

har inte kunnat hålla mig borta från smygvägning heller.. men jag känner mig bara nojjig att jag ska gå upp.. fast just nu ser det fortfarande bra ut.. inget plus sen förra veckan iallafall.. och det känns bra.. en plusvecka är ok.. men jag vill inte ha två i rad...


Kommentarer
Jenny

ja de ä fan inte lätt de där me desigen :P de ta tid innan man lär sig :) men de vart ju bra :)

2011-02-05 03:26:08
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0