En överraskning..



innan jag åkte hem idag gick jag på affären och köpte hem lite bakgrejer.. socker och smör och sånt..  min sambo är nämligen i västerås på nån jobbkurs.. skittråkigt att han var tvungen att fara på det just idag när jag fyller år.. kände mig inte så glad över att sitta själv.. så jag tänkte att jag skulle roa mig med att baka lite med min nya kitchen aid..

men när jag kom hem hittade jag detta på köksbordet.. en jättefin blombukett och en cupcakesbok full med massa recept på olika typer av bakverk..

min älskling är ju bara underbarast i hela världen !
och nu är jag glad igen..

kunde förstås inte hålla mig.. hittade ett nytt recept på maränger.. vilket jag aldrig lyckas med.. antingen blir dom inte klara.. eller så blir dom brända.. men nu så blev smeten fastare än någonsin och jag behövde typ bara titta på :D .. så nu har jag en plåt med maränger i ungnen.. tänker dock inte äta dom.. aldeles för mycket socker :P .. tänker spara dom till älsklingen.. han ska få dom när han kommer hem.. om dom nu blir lyckade den här gången..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0