En mindre bra dag idag..

tänk om det fanns en snabb genväg till en slank figur.. i sånna fall skulle jag tagit den för längesen.. men som vi alla vet finns det inga genvägar.. det är bara att äta bra och kämpa på med träningen.. men idag är en sån dag då jag verkligen önskar att den där genvägen fanns.. en sån där dag då det känns som att jag aldrig kommer komma i mål.. 

men jag ska inte ge upp, jag vill inte ge upp.. 

har en mental svacka idag.. haft dessutom haft ont i huvudet hela dagen.. sen fick jag veta att min sambo skulle bort på kurs hela veckan.. vilket inte gjorde det hela bättre... så nu sitter jag här själv med katten och försöker peppa mig själv att gå och ta på mig träningskläderna... jag vet ju att jag måste.. speciellt sånna här dagar.. men jag vill inte och jag känner inte alls för det.. suck..

funderat på massa saker idag...

typ om jag ska sätta upp nåt sorts stoppdatum i mina viktmål.. men jag vet inte om det kommer tagga mig mera eller om jag kommer må dåligt om jag inte lyckas till just det datumet... så jag vet inte.. ska fundera ett tag till...

en till sak jag tänkt på är det här med bilder på bloggen.. måste verkligen köpa mig en ny kamera.. men just nu har jag nog inte råd... min gamla kamera är jättebra.... utomhus i bra väder.... inne blir det bara skit av alla bilder... har fotat med den mer än en gång och sen skippat att lägga in bilderna för att dom antingen varit suddiga eller gryniga eller konstig färg... kan iofs trixa lite med photoshop, men det blir som så jobbigt att jag orkar inte..  ibland vill man ju bara ha en snabb bild... och hur kul är det att bara sno bilder från google.. känns inte det minsta bra heller...

men jag ska försöka skärpa mig.. försöka ta lite bilder med mobilen om inte annat.. en blogg utan bilder är inte kul.. jag vet.. men ibland orkar man bara inte..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0