Back on track..

idag känner jag mig nästan helt frisk.. så jag tror jag ska våga ge mig på lite lugnare träning av något slag i kväll.. kanske lite crosstrainer i lugnt tempo och svagt motstånd och eventuellt några magövningar..  

egentligen vore det skönast att bara ta en promenad.. men eftersom det varit plusgrader sen frusit på och nu snöat på isen så tror jag inte jag vågar bege mig ut.. speciellt eftersom jag bor ute i skogen där vägarna knappt plogas..

tänker inte halka och sträcka mig nu när jag äntligen verkar bli av med förkylningen..

har hållit igen lite på matintaget i veckan också.. eftersom det inte blivigt någon träning.. vill försöka hålla mig till planen så gott det går ändå..

har smygvägt mig lite i veckan också.. mest för att hålla koll.. och än sålänge ser det bra ut.. inget mer plus iallafall.. men nästa vecka blir det förhoppningsvis mer träning igen och då återgår jag till mitt tidgare matintag och slutar smygväga mig.. men det är ju så svårt att låta bli.. :P


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0