Apostlahästarna

jag tog apostlahästarna till jobbet i morse.. ner med alla viktiga saker i en ryggsäck och på med jacka, täckbyxor och reflexväst.. sen var det bara att traska på.. kom fram i god tid gjorde jag också.. hann dessutom med en kopp kaffe på fiket innan jobbet :D kom iväg hemifrån vid 7.25 och var framme 9.10 - 9.15 nåt.. så det tog väl ungefär 1 timme och 45 minuter.. och då gick jag inte i nåt powerwalktempo.. tog det ändå hyffsat lugnt..

och nej, jag har varken ont i ben eller hälar just nu.. men jag får säkert lite träningsvärk i morgon skulle jag tro..
känns iallafall härligt att jag gjorde det..

visst var det lite drygt psykiskt... först en jättedryg och lång uppförsbacke... och när man väl kom upp för backen så började det luta utför istället... kändes ett tag som att jag aldrig skulle komma fram.. drygt att man ska bo på andra sidan ett berg.. :P

tog några bilder med telefonen.. men har ingen sladd med mig just nu.. så jag lägger upp dom senare..



Kommentarer
Emmas Form - Träning & Kost

Good! =) hade nog själv inte orkat.. eller ja.. rent fysiskt är det klart jag hade orkat gå.. men psykiskt.. Nä. Inte innan jobbet. Även om jag hade börjat jobba i "normal" tid liksom :)

2011-02-09 20:22:33
URL: http://emmasform.blogspot.com
Kajje

hehe. jag förstod att du skulle göra det! och det är ju råbra såklart. jag fick nästan mardrömmar när jag tänkte mig alla backar samt att jag själv skulle få ett nervsammanbrott när jag var vid veterinärstationen ungefär. alltså för att ha gått så långt redan, och ha långt kvar. men du är ju inte jag och jag blir skitimpad på du. så är det.

2011-02-10 16:00:45
URL: http://kajjekurr.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0