7. Favoritövning

jaha, så nu ska man inte bara ha en favoritmuskel utan även en favoritövning.. förstår mig verkligen inte på vissa av punkterna i den här listan..

men måste jag, då säger jag väl armhävningar då..

men bara för att jag inte kan göra några.. eller det är klart jag kan.. om jag får stå på knäna istället för tårna så går det väl... men ändå inte alls speciellt bra... så det är ju något jag vill bli bättre på..

kanske låter helt ologiskt att det då skulle vara en favoritövning..
men är jag kass på något så blir det ju som roligare.. för att jag kan se att det går lite bättre varje gång jag gör det.. och i ren tjurskallighet kommer jag nog bli en hejjare på armhävningar tillslut.. haha



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0