2. I mina öron när jag tränar

eftersom jag är en rocktjej så blir det mycket rock av alla dess slag i öronen när jag tränar... sen brukar jag blanda in lite annat emellanåt.. gillar också att blanda in en och en annan lugn låt.. lyssnar mest bara på musik när jag är ute och promenerar.. och tycker det är bra att ha lite olika takt på musiken..  

gillar vissa låtar för att dom har en meningsfull text.. andra gillar jag för att dom har bra tempo..

det här är egentligen en helt jäkla omöjlig uppgift eftersom jag är en riktig musikälskare..

men här är några av mina favoriter just nu..

dead by april - i made it
the donnas - take it off 
ac/dc - TNT 
hellacopters - Soulseller
the red jumpsuit apparatus - face down 
randy - You Are What You Fight For
radio birdman - i 94 
smile empty soul - I want my life
smile empty soul - For you
katy perry - firework
three days grace - Never too late
three days grace - I Hate Everything About You
iron maiden - fear of the dark
Social Distortion - Reach for the sky



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0