var kommer tröttheten ifrån?

känns som att jag har varit konstant trött nu i typ två veckor.. eller ja.. mest på kvällen när jag kommit hem från jobbet.. vill mest bara sova..

fattar inte vad som hände med all den energin som jag hade tidigare..

kanske har brist på nåt ämne eller nåt.. eller så är det vädret...brist på sol...  men dom dagarna då det faktiskt har varit sol.. borde jag inte ha varit lite piggare då?

jag menar.. som idag är det riktigt dåligt väder.. mulet och kallt.. så en sån här dag så förstår man ju att man inte har så mycket energi..

men igår var det ju ändå hyffsat.. även om solen nästan hunnit gå ner innan jag hinner gå ut... det kanske är det som är felet.. att jag bara är inne när det väl är sol... men vad gör man? man måste ju gå till jobbet alla dagar i alla väder..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0