Vad en tanke kan ställa till med..

blev promenad på 60 min idag när jag kom hem från jobbet.. hann ut precis innan solen gick ner så jag lyckades få några ynka strålar iallafall..

joggade i intervaller på vägen hem.. är sjukt underbart att springa.. vilken frihetskänsla.. är verkligen pepp på att bli bättre på det.. men jag tar det lite i taget nu till en början.. bara dumt att ta ut sig helt...

när jag joggade 2,7 km i sträck förra veckan så var jag sjukt trött i benen dagen efter och orkade inte göra nåt när jag kom hem.. så jag tänkte att jag skulle ta det lite försiktigare hädanefter...

är ändå en sporre att jag orkade springa så långt.. nu har jag en helt annan tanke kring löpning... förut gav jag mest bara upp om det gick lite för tungt.. hade som en tanke om att jag inte kunde klara det.. och då gick det inte heller.. konstigt vad en tanke kan ställa till med.. :P



Kommentarer
Emmas Form

Ja mycket är mentalt! Kör hårt med joggingen :)

2011-04-07 16:03:40
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0