skitväder och shopping

åkte till umeå med min syster idag och shoppade lite...
blev en mössa och en vattenflaska samt lite kläder att springa i.. byxor och en jacka.. köpte även en klänning på h&m.. och lite andra småsaker..

har även hunnit med att färga håret.. blekte och färgade brunt.. vet dock inte om det blev bra.. måste vänta tills håret torkat innan jag ser hur det egentligen vart... brukar ju ha en tendens att bli väldigt rött när man bleker.... 

har dock inte hunnit med att träna idag.. och vädret var ju inte heller speciellt inbjudande... blir så trött och opepp när det är skitväder... mulet och regnigt.. hoppas det blir bättre i morgon.. i sånna fall ska jag inviga mina nya kläder med en liten joggingtur tror jag :D



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0