Påsksjuka..

hej hej.. nu är jag tillbaka..

förra veckan var en riktig skitvecka fysiskt.. på tisdagen var jag på jobbet i en timme på morgonen.. sen åkte jag hem och la mig i soffan.. en stund senare kräktes jag.. magsjuka.. och ingen rolig sådan.. fick inte ens behålla vattnet jag drack.. och magen var i total kaos.. dessutom fick jag mens mitt i alltihopa också.. som om det inte var nog med bara magsjuka..

på onsdagen hade vi planerat åka upp till norrbotten, vilket vi också gjorde.. men det var jobbigt eftersom jag inte var frisk.. kunde nästan inte äta nånting.. och det lilla jag åt det åkte bara rakt igenom.. vart inte riktigt bra i magen förrens i söndags.. men kroppen är ändå inte helt på banan riktigt än..

så som ni förstår så har jag inte fått någon motion alls på typ en vecka..

tog en morgonpromenad idag på 40 min.. och det var sjukt jobbigt.. ändå tog jag det lugnt.. musklerna känns ömma och svaga.. men det var ändå skönt att komma ut lite..

har inte hunnit styra upp något schema som jag tänkt ännu.. och det kanske inte är så konstigt.. men jag ska sätta mig ner och göra det i veckan.. få lite ordning på det här nu..



Kommentarer
Emmas Form - om träningen & livet

Usch! stackare, hemskt med magsjuka :(

2011-04-27 18:20:53
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0