ibland hinner man inte med allt..

jag har varit lat ett par dagar med bloggandet.. haft fullt upp med annat.. men så blir det ju ibland..
man hinner inte alltid med allt man vill.. tyvärr..

i helgen blev det dessutom brist på träning också..

i fredags var jag riktigt trött på kvällen och tog det bara lugnt..
och på lördag åkte jag och älsklingen till skellefteå för att titta på en braskamin.. sen åkte vi till en bekant och hälsade på.. så hela dagen gick åt...
och på söndag var jag hemma och städade på morgonen.. sen åkte vi och hämtade ett köksbord och stolar.. sen började det regna.. och köket var i total kaos.. så det vart mera städning..

ikväll ska jag dock ta mig ut på en promenad och eller joggingrunda på minst en timme hade jag tänkt.. ska bli skönt att få komma ut och röra på sig lite efter den här sega helgen...

måste dessutom ta tag i mina matvanor.. speciellt nu när det bara står stilla på vågen.. måste börja planera lite bättre igen och inte äta så mycket pasta och sånt som min mage inte gillar..

hur var det nu med självdiciplinen elin ?!

sommaren kommer allt närmare... och det vore ju trevligt om jag hann bli av med lite fler kilon innan dess..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0