vardag igen..

tillbaka till verkligheten efter en trevlig helg i norrbotten..

gick ju inte alls bra att hålla sig borta från att äta onyttigt.. finns inte så många alternativ när man är efter vägen.. så på väg upp blev det ett stopp på max.. samt en glass.. höll mig dock borta från mitt normala godisätande i bilen och höll mig till att dricka vatten..

sen var det ju ikea och där åt jag väl inte heller så nyttigt.. försökte dock äta lite bättre dom gånger vi lagade mat själva.. sallad och grillat.. dock slank det ner en och en annan öl i bastun.. och sen var det ju samma visa på vägen hem som på vägen upp.. hamburgare på max..

kändes som en riktig katastrof när jag kom hem och vågade nästan inte titta när jag klev upp på vågen i morse.. men mot förmodan hade ingenting hänt.. och fan hellre ett plusminusnoll än en massa plus.. får väl satsa på ett nytt minus till nästa vecka... ;P

vet dock att det blir begravningsfika på fredag och främmande på lördag-söndag.. vilket brukar betyda mer fika än vanligt.. och ingen promenad.. men å andra sidan ska vi skrapa och måla och snickra utomhus hela helgen så det blir ju iaf någon typ av fysisk aktivitet..

börjar känna mig lite pressad.. har iofs inte satt upp ett skyhögt mål men ändå.. forsätter jag i min snigeltakt neråt så börjar det bli ont om tid...

semestern börjar sista veckan i juli.. och då jävlar ska jag inte väga ett gram mer än 75kg..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0