trotsade förkylningen..

trotsade förkylningen och tog en långpromenad igår... finns ett elljusspår en bit från där jag bor.. det var iallafall vad jag hört.. hade ingen aning om hur det såg ut eller hur långt det var... men nu vet jag.. skulle tippa på en  dryga 4 km och totalt igenvuxet.. eller ja.. början var rätt bra med en bred väg.. sen blev den breda vägen en stig genom skogen.. sen ett kalhygge fullt med sly.. sen en surmyr och sen en stig över en berghäll i skogen..

men det var en uppfriskande promenad.. härligt väder ute och man blev sådär lagom trött... tog det ganska lugnt eftersom jag är förkyld och har astma.. men var tvungen att lyfta på fötterna ordentligt för att inte snubbla på allt ris..

synd att ingen engagerat sig i att hålla spåret öppet när det finns belysning och allt.. för det var trots allt en trevlig runda..

fanns en del andra stigar åt olika håll.. så jag ska nog traska mig dit nån dag och kolla vart dom stigarna leder.. mysigt att vara ute i skogen.. man blir så less på att gå efter vägen..

har föresten hittat igen min kamera och alla sladdar.. så nu gäller det ju bara att komma ihåg att ta den med sig och att ta bilder.. så kanske det blir några bilder på bloggen framöver..

lite trist med bara text... vet ju själv hur man läser bloggar.. man tittar på bilderna.. och är det en intressant bild så läser man texten.. om det nu inte är en sån blogg som man läser hela tiden bara för att den är intressant i sig... menar mer hur man gör när man kommer in på en helt ny blogg..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0