stress stress stress.. inte bra..

kände igår att fan va mycket lättare det var att gå ner i vikt när man var arbetslös.. hinner fan inte med nånting nu.. man jobbar hela dagen och kommer hem vid sju på kvällen.. sen har man 1000 projekt med huset och trädgården som man ska hinna med...

igår var det målning av garaget som gällde.. har målat två sidor samt det mesta av en tredje sida.. bara en sida kvar nu.. 

tänk om man var ledig lite oftare.. typ en dag i veckan hade varit superhärligt..
men jag ska inte klaga.. det är fan inte lätt att hitta ett jobb man är nöjd med.. och jag trivs faktiskt jävligt bra på mitt jobb.. önskar bara att man fick vara ute lite mer på sommaren och kanske vara ledig lite oftare..

synd som fan att jag ska vara så himla morgontrött.. önskar att jag kunde orka kliva upp lite tidigare och ta en promenad.. men näädå.. jag sover hellst till klockan 9 och sen åker hemmifrån en halvtimme senare.. försökte ett tag med att anamma någon slags morgonrutin med 10min träning.. sådär bara för att komma igång med att träna på morgonen... men de gick ju inte alls bra.. :( för trött helt enkelt..

på tal om något helt annat.. har jag föresten funderat på att ta mig i kragen gällande bilder på bloggen.. måste leta reda på min jäkla kamera.. blir så dåliga bilder med mobilen.. för bloggen blir ju så himla mycket roligare med lite bilder..

nu en kopp kaffe och sen tillbaka på jobbet för nu är lunchen snart över..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0