dagens..


frukost - naturdiet

Lunch - naturdiet

middag - kyckligwook och sallad

samt kaffe  och en massa vatten


Aktivitet - 1 timme promenad


tänker fortsätta köra naturdiet till frukost och lunch nu ett tag.. det funkar bra om man får äta en "riktig middag" sen blir det en lite GI-inspirerad kost i övrigt.. aktar mig lite extra för kolhydrater..

äter aldrig mjukt bröd eller pasta i vanliga fall heller eftersom jag inte riktigt tål det.. så det blir inte så svårt..
en och annan knäckemacka tänker jag äta och nån potatis på helgen :P

frukt på eftermiddagen och kaffe.. och så snuset.. som jag på sikt vill sluta med..

så några andra mål jag har.. hoppas jag ska bli bättre på alla dom här punkterna i år..

* dricka minst 1 liter vatten om dagen
* dra ner på snusandet, helst sluta helt
* promenera på lunchen minst 2-3 dagar i veckan
* crosstrainer minst 20min 2-3dagar i veckan
* promenader, promenader, promenader !!!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0