dag 1 avklarad

körde igång med en mjukstart av träningen idag.. blev en kort promenad på 2km och så sprang jag små delar.. de jag kände att jag klarade av.. de är nog så jag måste göra.. har satt upp små delmål för mig själv.. mätade sträckan med bilen så jag vet ungefär..

första målet är att springa 0,5 km utan paus..
andra målet är att springa 1 km utan paus..

klarar jag det kommer jag bli jättestolt över mig själv.. för att springa har jag somsagt aldrig klarat av pga av min astma.. hoppas att jag en dag ska kunna springa 5km.. de vore helt underbart :)

passade även på att mäta ut lite andra sträckor.. en på 3km och en på 5km samt att jag kollade hur långt det är runt hela sjön.. det är lite mer än 1,5 mil.. en regäl långpromenad eller en perfekt cykelrunda.. för jag älskar att cykla :D



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0