tävlingsvägning 3

tävlingen

31/5 startvikt : 83,6
7/6 invägning 1 : 80,3 (-3,3)
14/6 invägning 2 : 79,1 (-1,2)
21/6 invägning 3 : 79,1 (+/-0)

vilket fortfarande ger mig en total på - 4,5 kg

men...jag LEDER fortfarande tävlingen :D

orkade inte riktigt med förra veckan.. fick lov att ta bort min katt som jag haft sen 19år tillbaka..
hon var min bästa kompis så det är lite svårt att acceptera att hon är borta.. åt dåligt och slarvade med träningen..

gick upp det jag hade lyckats gå ner i början på veckan.. så jag hamnade på samma vikt som förra veckan..
får dessutom mens snart.. vilket brukar innebära +2kg i vätska.. så jag får väl vara nöjd för nu..

ny vecka.. nya tag..

tränade crosstrainer igår måndag 30min och började om med matrutinerna jag tränat in..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0