en värdig motståndare ger inte upp !

det ser ut att gå bra för mig den här veckan.. :)
kan ju inte låta bli att smygväga mig hela tiden.. hehe..
men ni andra får vänta till nästa måndag för uppdatering av resultatet..
mest spännande tycker jag det ska bli att se hur jag ligger till i tävlingen.. för vinna vill man ju :D

går så mycket lättare nu när det är en tävling.. känner som en stor lust till att ge mig ut på promenad nu när jag inte bara har mig själv att tänka på.. måste ju kämpa på.. så jag blir en värdig motståndare.. :D

ska fortsätta med kortare promenader på 3km varje dag den här veckan.. så får jag se nästa vecka om jag plussar på lite.. vill som sagt inte bli less innan jag kommit igång ordentligt..

ska kämpa sakta men säkert för att bättra på konditionen och öva öva öva på att jogga.. dock tar jag de lite lugnt med joggingen nu i början.. max en eller två gånger till den här veckan men inte mer.. förhoppningsvis kommer jag lite längre för varje gång.. :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0