dag 8 avklarad

summering:

frukost: naturdiet
lunch: naturdiet
mellanmål: en grapefrukt
middag: omelett på 2 ägg + två skivor ost, en avocado och ca 1dl keso
kvällsfika: en grapefrukt

motion: crosstrainer 25min i högt tempo (7km)

fifan ! siktade på en halvtimmes crosstrainer även idag men jag orkar fan inte mer än 25min.. men jag får väl vara nöjd för idag.. jag tar det kanske nästa gång ;)
fattar inte att jag en gång i tiden körde typ en timme på den där saken... men men.. det är iaf riktigt skönt efteråt och känns bra att jag inte måste vara ute och träna hela tiden..

och jo.. jag LEDER tävlingen.. nu gäller det bara att hålla igång och kämpa på.. så jag vinner skiten också ;D

nu ska jag äta den där grapefrukten jag just skrev in som kvällsfika..
ska bli gott gott gott :D



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0