dag 7 avklarad

summering:

frukost: naturdiet
lunch: en grillad burgare med sallad och avocado
fika: kaffe
middag: grillad fläskfile, sallad och dessing
kvällsfika: en grapefrukt :D

motion:
crosstrainer 25min i högt tempo = 7km


ännu en dag ute i trädgården.. halva rabatten är klar nu.. jobbigt att gräva och flytta stenar och köra fram och tillbaka med skottkärran.. men det är väl bra träning.. hoppas jag ;)

sen vart det så himla dåligt väder så någon promenad blev det inte.. körde en stund på min crosstrainer istället.. tänkte köra en halvtimme.. men efter 25min var jag helt slut.. var iofs rätt trött efter trädgårdsarbetet..
sen är jag väl inte vidare vältränad just nu heller :P

i morgon är det vägdag.. då får vi se vem som leder tävlingen.. ska bli spännande.. hoppas på ett sätt att det är jag.. för man vill ju vinna... men å andra sidan hoppas jag att det inte är jag.. för då blir jag nog bara ännu mer taggad att kämpa hårdare...



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0