dag 6 avklarad

summering:

frukost: naturdiet
mellanmål: en kokt korv utan bröd eller andra tillbehör
lunch: en sallad från statoil, åt dock inte upp hela och skippade äta pastan
middag: grillad oxfile, sallad och dressing gjort på creme fraiche
fika: kaffe
lördagsgodis: jordgubbar :D

motion: ingen

svårt att veta vad man ska äta när man får lov att köpa lunch på statoil..
åkte på marknad idag och sen till en handelsträdgård för att köpa blommor till min rabatt som jag håller på att göra..efter det åkte vi på k-rauta och köpte marktegel till rabatten.. åt en korv på marknaden men skippade brödet och ketchupen.. sen skulle vi snabbluncha på statoil så en sallad kändes nyttigare än en hamburgare.. åt dock mest upp salladsbladen och skinkan..

kom hem och började gräva i rabatten för att få dit kantstenarna.. hann inte göra så mycket.. sen skulle vi iväg på grillfest.. man skulle ha med sig egen mat så det fick bli oxfile och sallad och hemgjord dressing..

därefter åkte vi till min bror och drack en kopp kaffe och tittade på hans trädgård..

sen åkte vi hem och jag fortsatte i rabatten i flera timmar.. så nu är kantstenarna på plats ialllafall :D

blev ingen promenad idag.. men jag har ju inte precis suttit på arslet hela dagen..
känns väl okej att skippa promenaden en gång i veckan.. får kanske ta två promenader i morgon istället :P eller en extra lång eller nåt.. får se vad det blir..

nu ska jag iallafall mumsa vidare på mina jordgubbar :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0