dag 3 avklarad

jahapp.. då var ännu en dag avklarad.. :D

min sambo ringde innan jag åkte hem från jobbet och frågade om vi inte skulle ta en tur med båten..
tyckte det lät trevligt så vi kom överens om att vi bara skulle ta en liten promenad först.. men på väg till båten som låg ca 1km bort kom vi överens om att vi skulle åka båt till mina föräldrar..sen lämna båten där och gå hem.. dvs ca 6km.. sagt och gjort :D

summering av dagen

frukost: naturdiet
lunch: naturdiet
mellanmål: kaffe och apelsin
middag: naturdiet
pausfika i båtturen: kaffe med lite mjölk
kvällsfika: ca 3dl naturell yoghurt med ett litet rivet äpple + en grapefrukt

motion: promenad 1km + 6km

behövde verkligen äta något "riktigt" efter promenaden.. kände mig lite snurrig..
inte bra att motionera för mycket när man äter "påse" de ger mest mättnadskänsla och inte så mycket energi..

känner mig ganska nöjd med min dag :D

funderar på att gå en längre promenad i morgonkväll också.. om det bara är någorlunda bra väder.. :)
men jag tänker inte bestämma mig just nu.. då känns det bara som ett tvång.. får se hur det känns i morgon helt enkelt.. ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0