dag 11 12 13 avklarade

torsdag, fredag, lördag..

har helt enkelt inte haft tid att uppdatera.. men jag har ätit nyttigt och så ändå :D

i torsdags gick jag 5km..

igår fredag hade jag vilodag..

och idag lördag har jag varit och jobbat.. grävt i trädgården samt bakat en massa kakor.. måste baka mer också men idag fick det räcka med kärleksmums, rulltårta och mördegskakor..  sambon fyller år i början på juli och eftersom jag sällan har tid att baka och jag inte vill stå inne på helgen om det skulle vara sol så tänkte jag avklara det redan nu :D

var ganska duktig och smakade bara en liten tugga av varje sort.. för att se om resultatet blev godkänt (bra ursäkt eller hur! ;D ) men jag har varit duktig och låtit bli allt annat fika så det kanske inte spelar så stor roll.. nåt gott måste man ju unna sig också..

har dock inte hunnit med någon träning idag.. inte haft någon lust heller.. tror det beror på vädret.. man blir så nere av dåligt väder.. ingen sol.. ingen energi..

sitter och funderar på om jag ska orka ta mig ur soffan och träna lite på min crosstrainer.. men jag tvivlar på det..
men i morgon SKA jag träna.. det lovar jag..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0